Monday, July 11, 2011

Ape cher lame tak blog?

Ahn nyeong ha se yo!(Hello!)

Its been a long time since I blogged. Because of Sheila comel who posted something related to my staus in her blog, so I thought of blogging..Nih pon x tawu nak blog pasai paaaa..but then, the current situation in Malaysia worries me. Janganla kita sesama islam gaduh sebab orang atasan..sape yg rugi?..okeyh2..tak mau la cakap pasal current issue nih..sensitip!...

I’ve watched Transformers 3 and Kl Ganster..( takde modal dah nak blog pasal ape.haha!). Transformers 3 not bad laaaaa….but transformers 1&2 are way better than the 3rd…minah yang gantikan megan fox tu tak la cun mane pun,MeganFox lagi superb! Anyways, I’m totally in love with the auto bots and the super glam cars! Kalau la aku dapat naik kereta glamour yg minah tu naik! Jadi decepticon yang jahat tu pon aku x kesah.kereta dia cun2!

Then, Kl gangster (tgok kat u-tube je pun), citer dia bnyak pasal gaduh2,blasah2, tapi ye la, pelakon macho aaron aziz kot,memang x bosan la tengok!haha! zizan pun mmg pandai ceriakan suasana…like “bagi la..bagi la KL ni kat dia”..hehe..all in all, not bad jugak la KL gangster.
But I’m looking forward to watch harry potter 7 part 2! Giler excited dah ni. If I wanna know the ending, I could just read the novel but I prefer to watch the movie instead. So patiently waiting here!

Oh! Cuti ni?? Cuti sem yang lame giler ni, I think I’m gonna just sit at home rather than go and find another temp-job. Temp-job lama, I dah QUIT!haha..So duk umah tgok movie korea je la. I’m currently watching playful kiss & personal taste.

Rabu nih nak tgok wayang ngan my gurlz…citer ape x tawu lagi.ahaks! just nak lepak ngan Liya and Yaya…(should change may name to Nisaya kan?) hehe…that’s all for now..

To bloggers, Enjoy ur Blogging!

No comments:

Post a Comment